Baldur's Gate: Enhanced Edition Oyun Müzikleri
Michael Hoenig tarafından bestelenen inanılmaz Baldur's Gate orijinal oyun müziklerini deneyimle, ayrıca Baldur's Gate: Enhanced Edition için Sam Hulick tarafından bestelenen yedi yeni parça da var. 40 parçanın her biri hem MP3 hem kayıpsız FLAC formatında sunuluyor. Uzunluk: 65 dk. 24 sn.
Michael Hoenig, The Blob (1988) da dâhil olmak üzere onlarca bilim kurgu ve korku filmi için müzik yapmış Emmy adayı bir bestecidir. Hoenig, Tales of the Sword Coast ve Baldur's Gate II: Shadows of Amn dâhil olmak üzere orijinal Baldur's Gate markası için orijinal müzikleri besteledi.
Kırk parçanın her biri dinleme zevkini yaşaman için hem MP3 (320 kbit) hem kayıpsız FLAC formatında sunuluyor.