Pakiet Zamku 4
Zdobądź 960 klejnotów i zasoby potrzebne do ufortyfikowania swojej twierdzy. Za 9,99 USD będziesz gotowy wymanewrować przeciwników na różnorodnych i wymagających polach bitew.