Pakiet Zamku 6
Rządź królestwem z władzą. Ten pakiet za 19,99 USD zawiera 2000 klejnotów i narzędzia do ulepszania Twojego królestwa, pomagając Ci poprowadzić klan do chwały w epickich wojnach RTS.