Pakiet zasobów zamku 4
Kontynuuj swój podbój. Za 4,99 USD otrzymasz zastrzyk niezbędnych materiałów, aby ulepszyć swoje budynki i bezzwłocznie zwiększyć siłę swojego królestwa.