Kale Kaynak Paketi 5
Ordunuzun büyümesini hızlandırın! Bu 4,99 ABD doları tutarındaki kaynak paketi, krallığınızı geliştirmek ve bir sonraki taktiksel savaşa hazırlanmak için gereken yiyecek ve malzemeleri sağlar.