Bandit vs Lords: Epic Clash!
Bandits vs Lords ialah permainan strategi masa nyata yang menarik di mana anda membina dan memimpin puak Lord dan Bandit anda sendiri. Perintah tentera, takluk kerajaan, dan kuasai medan pertempuran epik!