Bandyci kontra Lordowie: Epickie starcie!
Bandits vs Lords to ekscytująca gra strategiczna czasu rzeczywistego, w której budujesz i prowadzisz własne klany Lordów i Bandytów. Dowodzij armiami, podbijaj królestwa i zdominuj epickie pola bitew!