Haydutlar Lordlara Karşı: Destansı Çatışma!
Bandits vs Lords, kendi Lord ve Bandit klanlarınızı oluşturup yönettiğiniz heyecan verici, gerçek zamanlı bir strateji oyunudur. Ordulara komuta edin, krallıkları fethedin ve destansı savaş alanlarına hakim olun!