Sack of Gems
Strengthen your army with 960 Gems! Recruit legendary lords and fearless bandits to conquer every kingdom.
Level up your tactical game. Use these 960 Gems to bolster your forces, recruit fearless bandits, and master the RTS challenges that await on the battleground.