Karung Permata
Kuatkan tentera anda dengan 960 Permata! Rekrut tuan-tuan legenda dan penyamun yang berani untuk menakluki setiap kerajaan.
Tingkatkan permainan taktikal anda. Gunakan 960 Permata ini untuk menguatkan pasukan anda, merekrut penyamun yang berani dan kuasai cabaran RTS yang menanti di medan pertempuran.