Worek klejnotów
Wzmocnij swoją armię 960 klejnotami! Rekrutuj legendarnych władców i nieustraszonych bandytów, aby podbić każde królestwo.
Podnieś poziom swojej gry taktycznej. Wykorzystaj te 960 klejnotów, aby wzmocnić swoje siły, rekrutować nieustraszonych bandytów i stawić czoła wyzwaniom RTS, które czekają na polu bitwy.