Bandle Tale: A League of Legends Story
In Bandle Tale, experience a never-before-seen look at life beyond the bandlewoods. Encounter curious critters, gather materials to make impossible crafts, and awaken magical portals as you move between five unforgettable new islands.
A good life in Bandle City hinges on one thing: beet soup! Wait, no, having fun! Throw festivals to ensure that your fellow yordles are happy and entertained. Cultivate your green thumb and cook farm-to-table dishes for your guests, or flex your engineering prowess and build gadgets to delight them.
Befriend colorful characters and make League of Legends Champions your allies as you unravel the mysteries around you and mend your community, one magical stitch at a time.