Bandle Tale: A League of Legends Story
W Bandle Tale zobaczysz po raz pierwszy, jak wygląda życie poza lasami Bandle. Poznawaj ciekawe stworzenia, zbieraj materiały do tworzenia niesamowitych rzeczy i aktywuj magiczne portale, przemieszczając się między pięcioma nowymi, niezapomnianymi wyspami.
Życie mieszkańców Bandle City toczy się wokół jednej rzeczy: barszczu! A nie, poprawka – wokół zabawy! Organizuj festiwale, aby uszczęśliwić i bawić innych Yordlów. Rozwijaj umiejętności ogrodnicze i gotuj przyrządzane z organicznych składników potrawy dla swoich gości lub wykaż się znajomością inżynierii i buduj gadżety, które zachwycą Yordlów.
Zaprzyjaźnij się z barwnymi postaciami i uczyń bohaterów League of Legends swoimi sojusznikami, rozwikłując otaczające Cię tajemnice i odbudowując społeczność przy pomocy włóczkowej magii.