Banishers: Ghosts of New Eden - Wanderer Set DLC
Pobierz DLC Zestaw Tułacza i zdobądź wyjątkowo potężny ekwipunek dla Reda. Broń się przed siłami nadprzyrodzonymi dzięki zestawowi wyposażenia Tułacza, odpierając mrok srebrnym mieczem i ognistym lichem.