Banishers: Ghosts of New Eden - Wanderer Set DLC
Gezgin Seti DLC’sini alın ve Red için son derece güçlü bir teçhizatın sahibi olun. Gezgin teçhizat seti ile kendinizi doğaüstü güçlere karşı koruyun; bir gümüş kılıç ve ateş kılıcı ile karanlık güçlere karşı savaşın.