Legends & Pariahs DLC
Cztery rasy potworów i cztery nowe klasy dodane dla fanów gry Barony — zapewniające dziesiątki nowych kombinacji stylów gry do wypróbowania i opanowania. Graj potworami z wyjątkowymi zdolnościami lub używaj ich jako skórek dla postaci! Tryb współpracy w pełni kompatybilny z gr...
Dodatek Legends & Pariahs wprowadza jeszcze więcej zawartości w stylu rozszerzenia Myths & Outcasts.
Tak jak w Myths & Outcasts, każda rasa potwora posiada swoją główną klasę, którą będą mogły wybrać również ludzkie postaci posiadaczy tego dodatku. Z wyjątkiem jednej rasy, te potwory będą wrogo nastawione względem ludzi — wciąż jednak będą próbować zniszczyć liczów czyhających w tych lochach. Każdy potwór może wybrać zarówno swoją główną klasę, jak i również dowolną z pozostałych klas dostępnych w Barony!
Automaton nie potrzebuje pożywienia — zamiast tego wymaga paliwa do pieca napędzającego jego zasilanie. Potwory z tej rasy będą przyjazne względem ludzi i innych ras!
Mechanist posiada udoskonaloną umiejętność „Tinkering” („Majsterkowanie”). Używając narzędzi do majsterkowania z Tinkering Kit, przetrwaj budując wartowników i pułapki do walki z przeciwnikami.
Goblin nie potrafi nauczyć się zaklęć, jednak świetnie włada sztukami walki. Co więcej, może korzystać z wielu rodzajów uzbrojenia, więc łatwo adaptuje się do sytuacji.
Shaman wraz z osiąganiem kolejnych poziomów poznaje wyjątkowe zaklęcia, dzięki którym może przybierać formy różnych potworów o wszechstronnych zdolnościach i zaletach.
Incubus nienawidzi błogosławieństw i kocha klątwy! Posiadają również pewne demoniczne moce.
Każdy Punisher potrafi znęcać się i dezorientować swoje ofiary zaklęciami — a także rozpraszać je swoim biczem, atakując spoza zasięgu ich własnych ciosów.
Insectoid zje wszystko, jednak nad życie kocha cukier. Używa energii z pożywienia, zamiast many, by napędzać swoje zaklęcia. Co więcej, jego skrzydła zapewniają mu również dodatkową mobilność!