Myths & Outcasts DLC
Dodatek Myths & Outcasts zapewni Ci dziesiątki nowych sposobów na grę w Barony dzięki czterem nowym klasom i czterem nowym rasom potworów, które odświeżają dotychczasową rozgrywkę.
Każda rasa potwora posiada swoją główną klasę, którą będą mogły wybrać również ludzkie postaci i którą można odblokować dla innych potworów w grze.
Potwory są znienawidzone przez ludzi — wciąż jednak starają się pozbyć liczów z tych podziemi! Każdy potwór może wybrać zarówno swoją główną klasę, jak i również dowolną z pozostałych klas dostępnych w Barony!
Skeleton wymaga sporo cierpliwości — co nie jest takie trudne, gdyż nigdy nie robi się głodny!
Conjurer zaczyna grę z nowym zaklęciem umożliwiającym przyzywanie pomocnych sojuszników rosnących w siłę wraz z postępowaniem przygody.
Succubus nienawidzi błogosławieństw i kocha klątwy! Posiada również pewne demoniczne moce.
Mesmer posiada kostur i ostatecznie opanowuje zaklęcie, które umożliwia przejęcie władzy nad przeciwnikiem w celu zapewnienia sobie ochrony. Musisz użyć podstępu, by przetrwać!
Vampire nie może jeść normalnego jedzenia — jednak zamiast tego żywi się krwią! Co więcej, Vampire zaczyna grę z wampirycznymi mocami!
Accursed to poszukiwacze przygód, którzy są nieustannie głodni — jednakże posiadają również zwiększoną szybkość i zdolność do stawania się niewidzialnymi. Poszukiwacze klasy Accursed muszą poruszać się bardzo szybko, by przetrwać.
Goatman zjada metalowe puszki bez potrzeby otwierania ich — i może wywąchać dodatkowe mikstury z fontann.
Brewer zaczyna grę z podręcznym plecakiem dodającym kilka miejsc w ekwipunku. Posiada również alembik, który umożliwia mu warzenie potężnych mikstur!