Myths & Outcasts DLC
Myths & Outcasts DLC'si yenilenmiş bir oynanış sunan dört yeni sınıf ve dört yeni yaratık ırkı ile Barony'yi oynamak için onlarca yeni yol sunuyor.
Her bir yaratık ırkının kendine has bir sınıfı var. Bu sınıflar, insan karakterler tarafından da oynanabiliyor ve diğer yaratıklar için açılabiliyor.
İnsanlar yaratıklardan nefret ediyor ancak yaratıklar zindanda lich katletmekten vazgeçmiyor! Yaratıklar kendilerine has sınıflarla oynanabilecekleri gibi Barony'de mevcut herhangi bir sınıf ile de oynanabilir.
Conjurer oynayanının macera boyunca giderek güçlenecek müttefikler çağırmasını sağlayan yeni bir büyüyle başlar.
Succubus kutsanmaktan nefret eder ve lanetlere bayılır! Ayrıca oyuna bazı şeytani güçlerle başlar.
Mesmer bir asaya sahiptir ve düşmanlarını onu koruması için hizmetine almasını sağlayan büyüyü er ya da geç öğrenebilir. Hayatta kalmak için sinsi numaralarını kullan!
Vampire normal yiyecek tüketemez ve kan ile beslenmek zorundadır! Ayrıca Vampirelar oyuna vampir güçleri ile başlar!
Accursed maceracıların doymak bilmez bir açlığı vardır ancak aynı zamanda yüksek hıza ve görünmez olma yeteneğine sahiptirler. Accursed hayatta kalmak için hızlı hareket etmeli.
Goatman konserve açacağına ihtiyaç duymaksızın konserve tüketebilir ve kaynaklarda ilave iksirler bulabilir.
Brewer oyuna envanter kapasitesini yükselten kullanışlı bir sırt çantası ile başlar. Ayrıca güçlü iksirler üretmesini sağlayan bir İmbik'e sahiptir.