Barony
Barony to pierwszoosobowa gra typu roguelike z trybem kooperacji. Czekają tu na ciebie tajemnicze przedmioty, brutalne pułapki i przebiegłe potwory — zupełnie jak w klasycznych grach typu roguelike i cRPG. Podbij lochy w pojedynkę lub zbierz oddział w trybie współpracy składaj...
Przygotuj się do walki z perspektywy pierwszej osoby w podstępnych podziemiach w stylu roguelike. Gra Barony to świetna zabawa również w pojedynkę, jednak gdy zaprosisz do współpracy w trybie wieloosobowym swoich poszukujących przygód znajomych, impreza zacznie się na dobre!
Barony to ukłon w stronę wszystkich klasyków gier RPG — takich jak Ultima Underworld, System Shock i Daggerfall — stworzony przez ich wiernych fanów.
Hamlet to najwspanialsze miasteczko tej krainy. To znaczy, było tak do czasu, aż pojawił się ohydny baron Herx i uznał to wszystko za swoją własność. Zniewolił ludzi z Hamlet i przemienił się w straszliwego nieumarłego licza. Wszyscy mieszkańcy miasteczka przez dziesięciolecia gnili w jego potężnym lochu, a teraz pojedynczy bohater lub grupa poszukiwaczy przygód będą musieli stawić mu czoła w jego piekielnych podziemiach, by zniszczyć go raz na zawsze.
To, czy zginiesz w lochach, czy też zwyciężysz w walce z baronem i jego potworami z piekła rodem, zależy tylko od ciebie. Co baron Herx znalazł w Hamlet i czy zabicie go wystarczy? Odpowiedzi na te pytania poznasz, jeśli uda ci się opanować tajniki gry w Barony!