Barony
Barony eşli oyun moduna sahip, özel, birinci şahıs ve rogue benzeri unsurlarla dolu bir oyun. Tıpkı klasik rogue benzeri unsurlarla dolu oyunlarda ve RYO'larda olduğu gibi esrarlı eşyalar, acımasız tuzaklar ve hileci yaratıklar seni bekliyor. Zindanları tek başına fethet veya ...
Rogue benzeri unsurlarla dolu tehlikeli zindanların üstesinden birinci şahıs açısında gelmeye hazır ol. Barony yalnız oynayınca heyecan verici ancak iş birliğine dayalı çok oyunculu moda zindan uzmanı arkadaşlarınla girince bir partiye dönüşüyor.
Barony; Ultima Underworld, System Shock ve Daggerfall gibi RYO klasiklerinin hayranları tarafından yaratılan bir oyun ve bu klasiklere bırakılan bir sevgi mesajı.
Hamlet diyardaki en büyük küçük şehir. Ta ki iğrenç Baron Herx gelip her yeri kendi Barony'si ilân edene kadar. Baron Herx, Hamlet'in insanlarını esiri yaptı ve şimdi kendisi korkunç, hortlak bir lich. Tüm kasaba on yıllardır Baron Herx'in dev zindanında kısılı kalmış durumda ve şimdi onun şeytani sığınağında onunla yüzleşmek ve onu sonsuza kadar yok etmek tek bir kahramanın veya bir grup maceracının görevi.
Zindanlarda ölmek ya da Baron'a ve onun şeytani yardımcılarına karşı bir zafer kazanmak tamamen senin elinde. Baron Herx Hamlet'te ne buldu ve onu öldürmek yeterli olacak mı? Barony'de usanmadan oynamaya devam edersen bu soruların cevaplarını bulacaksın!