Located on the border between Florida and Georgia is the beautiful Lake Seminole. Fed by the Chattahoochee and Flint Rivers, this reservoir is named after the Native American tribes indigenous to the Florida region.
Whether you’re looking to fish the small creeks around the islands that pepper this long stretch of water, or if you want to fish around points of interests like the in-game Lake Seminole Dam, this venue has something for everyone!
This authentic venue gives anglers the most thrilling bass fishing experience. The underwater action is just as busy with underwater foliage, structure, points of interest and more that can be found when fishing these amazing waters.
Situated in Chatham County, North Carolina, Jordan Lake was created as part of a flood control program when the Haw River was dammed. Whilst largemouth bass dominate the attention of anglers the lake is home to a mixed variety of fish species including crappie, catfish, white bass, spotted and stripers.
Jordan Lake will give anglers plenty to find and fish. From the small beach covered coves to long stretches of open water surrounded by small mountain tips in the distance, this is truly a fantastic venue to relax, fish and explore.
Find hotspots using your underwater camera and learn where you’ll have the most success on Jordan Lake. With so much variety in fish, locations, environments and points of interest, Jordan Lake will give you plenty of bass to land!