Bass Lake Bundle'daki Lake Seminole'de ve Jordan Lake'te bugün bir Büyük Havza Levreği tut. Eşsiz ortamlarda balık tut, efsanevi balıkları avla ve iki yeni simgesel mekanda kariyer modu turnuvalarında yarış. Bugün Bass Lake Bundle'da saatlerce balık tut.
Bu otantik mekan balıkçılara en güzel levrekleri tutma fırsatı tanıyor. Su altında su altı bitkileri ve yapıları, ilgi çekici noktalar ve bu muhteşem sularda balık tutarken görülebilecek diğer şeylerle birlikte bir sürü şey bulunuyor.
Kuzey Carolina, Chatham County'de yer alan Jordan Lake, Haw Nehri'ne set çekildiğinde bir sel kontrol programının parçası olarak kurulmuştur. Olta balıkçılarının dikkatini iri ağızlı levrek çekse de gölde güneş balığı, yayın balığı, beyaz levrek, benekli ve çizgili balıklar dâhil olmak üzere çeşitli balık türleri bulunur.
Jordan Lake, olta balıkçılarına bolca balık bulma ve tutma şansı verecek. Küçük kumsalla kaplı koylardan uzaktaki küçük dağ tepeleriyle çevrili uzun açık sulara kadar burası, dinlenmek, balık tutmak ve keşfetmek için gerçekten harika bir mekandır.
Su altı kameranı kullanarak verimli noktaları bul ve Jordan Lake'nde en çok nerede başarılı olacağını öğren. Balıklar, konumlar, ortamlar ve ilgi çekici noktalar konusunda oldukça çeşitli olan Jordan Gölü, tutup çıkarabileceğin bolca kara levrek verecek!