Elite Fishing Equipment Pack
Yepyeni Elite Fishing Equipment Pack ile bir Elit Balıkçı gibi balık tut! Ulus tabanlı tekne kaplamaları ve giysilerle suya inerken köklerini temsil et. Eşsiz Taku Zamanı öğeleri gibi yeni öğeler ile Abu Garcia ve Berkley'den gelen yeni set için Ödüllü Mücadeleleri tamamla.