Jordan Lake – położone w hrabstwie Chatham w Karolinie Północnej – powstało w ramach programu kontroli przeciwpowodziowej po postawieniu zapory na rzece Haw. Bassy wielkogębowe to główny cel wędkarzy na tych wodach, ale można znaleźć tutaj wiele innych gatunków: promoxis, sumy, bassy białe i nakrapiane oraz skalniki prążkowane.
Jordan Lake zapewnia wędkarzom wiele atrakcji do znalezienia i złowienia. Od małych zatoczek przykrytych plażą po długie odcinki otwartej wody otoczone szczytami małych gór w oddali – jest to naprawdę fantastyczne miejsce na relaks, wędkowanie i odkrywanie.
Znajdź najlepsze miejsca za pomocą podwodnej kamery i dowiedz się, gdzie na Jordan Lake odniesiesz największy sukces. Duża różnorodność ryb, miejsc, środowisk i ciekawych punktów – Jordan Lake na pewno zapewni ci mnóstwo dużych basów do złapania!