Located on the border between Florida and Georgia is the beautiful Lake Seminole . Fed by the Chattahoochee and Flint Rivers, this reservoir is named after the Native American tribes indigenous to the Florida region.
Whether you’re looking to fish the small creeks around the islands that pepper this long stretch of water, or if you want to fish around points of interests like the in-game Lake Seminole Dam, this venue has something for everyone!
This authentic venue gives anglers the most thrilling bass fishing experience. The underwater action is just as busy with underwater foliage, structure, points of interest and more that can be found when fishing these amazing waters.