På grænsen mellem Florida og Georgia findes den smukke Lake Seminole. Dette reservoir, der får vand fra Chattahoochee og Flint Rivers, er opkaldt efter de oprindelige indianske stammer i Florida-regionen.
Uanset om du vil fiske i de små åer omkring øerne, som fylder dette store område med vand, eller på særligt udvalgte interessepunkter, som i spillets Seminolesørn, så er der noget for alle her.
Dette autentiske sted giver lystfiskere den mest spændende barsfiskerioplevelse. Der er ligeså meget liv under vandet med bladplanter, strukturer, interessepunkter med mere, som kan findes, når man fisker i disse fantastiske fiskeområder.