Położone na granicy stanów Floryda i Georgia piękne jezioro Lake Seminole to ogromny zbiornik, do którego wpływają rzeki Chattahoochee i Flint. Nazwa jeziora wywodzi się z plemion indiańskich zamieszkujących region Florydy.
Wędkarze mogą łowić w zatoczkach licznych wysp występujących na tym długim odcinku wody lub w sąsiedztwie ciekawych miejscach takich jak tama Lake Seminole – każdy znajdzie tu coś dla siebie!