Florida ve Georgia sınırları arasında görkemli Seminole Gölü bulunuyor. Chattahoochee ve Flint Nehirleri ile beslenen bu göl, adını Florida bölgesinde yaşamış Amerikan Yerli kabilelerinden alıyor.
İster bu uzun su kütlesinde yer edinmiş adalardaki küçük derelerde balık tut istersen de oyun içi Seminole Gölü Barajı gibi ilgi çekici noktaların etrafında balık tut; bu mekanda herkese göre bir şey var!
Bu otantik mekan balıkçılara en güzel levrekleri tutma fırsatı tanıyor. Su altında su altı bitkileri ve yapıları, ilgi çekici noktalar ve bu muhteşem sularda balık tutarken görülebilecek diğer şeylerle birlikte bir sürü şey bulunuyor.