Zostań najpotężniejszym drapieżnikiem i zdominuj konkurencję! Zestaw Predator Equipment Pack wyposaży Cię we wszystko, czego potrzeba do polowania na okazy z łodzi i zajęcia miejsca na podium z największą torbą okoniowatych.