Batman Arkham Asylum Game of the Year Edition
Uznana przez krytyków gra Batman: Arkham Asylum powraca w zremasterowanej Game of the Year Edition, która zawiera 4 nowe mapy wyzwań. Nowe mapy wyzwań to Zaułek, Koszmar Stracha na Wróble, Totalne Szaleństwo oraz Nocny Myśliwy (dwa ostatnie znalazły się także w Insane Night Map Pack).