Battle Chasers: Nightwar Digital Extras
The digital Extras of Battle Chasers: Nightwar contain a PDF artbook and a soundtrack compilation as wav.
The artbook features more than 40 pages of beautiful art created by award-winning comic book artist Joe Madureira and his team at Airship Syndicate. Get a behind the scenes look on how your favorite art was translated from paper into stunning game art.
The soundtrack features 27 atmospheric tracks by Jesper Kyd and Clark Powell in wav format. Enjoy the tunes of Battle Chasers: Nightwar now on your favorite music player.