Battle Chasers: Nightwar Digital Extras
Battle Chasers: Nightwar'un Dijital Ekstraları bir PDF çizim kitabı ve WAV formatında oyun müzikleri içerir.
Çizim kitabında ödüllü çizgi roman sanatçısı Joe Madureira ve Airship Syndicate'teki ekibi tarafından yapılan 40 sayfadan fazla çizim bulunuyor. Kağıt üzerindeki en sevdiğin çizimler büyüleyici oyun çizimlerine dönüştürülürken perde arkasında yaşananlara göz at.
Oyun müzikleri, Jesper Kyd ve Clark Powell tarafından bestelenen WAV formatında 27 atmosferik parça içerir. En sevdiğin müzik çalarda Battle Chasers: Nightwar müziklerinin keyfini çıkar.