Battle for Ercaton: Robot Uprising
«Battle For Ercaton: Robot Uprising» er en historiedrevet førstepersons-shooter, der kaster dig ind i en verden af nådesløse maskiner og skjulte hemmeligheder på planeten Ercaton.
Battle For Ercaton: Robot Uprising er en historiedrevet førstepersonsskydespil, der kaster dig ind i en verden af ubarmhjertige maskiner, som skjuler planet Ercatons hemmeligheder. Vinden hyler gennem metalruiner. Kolde mekaniske øjne følger hvert af dine skridt. En mystisk besked, der bragte dig til denne planet, vil ændre din skæbne for evigt.
Februar 2078. Rumrejsende Liam Raynor opfanger en uhyggelig transmission fra en ukendt planet. Hans forsøg på at undersøge dens kilde ender i katastrofe. Liams skib styrter ned under en kraftig elektromagnetisk storm. Han befinder sig blandt ruinerne af en tidligere menneskelig koloni og står over for utallige stålrovdyr, der hungrer efter hans død.
I dette kaos modtager Liam hjælp fra en fremmed ved navn Lexia, som tydeligvis har sine egne motiver.
Dystre og farlige hjørner af den forladte koloni venter på dig. Udforsk ruinerne af militærbaser, stig ned i en farefuld hule, find vej til et hemmeligt underjordisk laboratorium, der skjuler sine mysterier. Du skal endda nå Ercatons kredsløb for at teste dine pilotfærdigheder under en dynamisk luftkamp.
Fra klassiske FPS-skudvekslinger til at styre et kampskib i kredsløb. Nyd Ercatons snedækkede landskaber bag rattet i et køretøj. Løs gåder, der dukker op på din vej. Ercaton kaster konstant nye udfordringer og uventede vendinger i din retning.