Battle for Ercaton: Robot Uprising
«Battle For Ercaton: Robot Uprising», sizi acımasız makinelerin hüküm sürdüğü ve Ercaton gezegeninin karanlık sırlarının gizlendiği bir dünyaya sürükleyen hikâye odaklı bir birinci şahıs nişancı oyunudur.
Battle For Ercaton: Robot Uprising, sizi acımasız makinelerin dünyasına sürükleyen ve Ercaton gezegeninin sırlarını barındıran hikaye odaklı bir birinci şahıs nişancı oyunudur. Rüzgar metal kalıntılar arasında uğulduyor. Soğuk mekanik gözler her adımınızı izliyor. Sizi bu gezegene getiren gizemli mesaj, kaderinizi sonsuza dek değiştirecek.
Şubat 2078. Uzay gezgini Liam Raynor, bilinmeyen bir gezegenden ürkütücü bir sinyal yakalar. Kaynağını araştırma girişimi felaketle sonuçlanır. Liam'ın gemisi güçlü bir elektromanyetik fırtına sırasında düşer. Eski bir insan kolonisinin kalıntıları arasında bulan kendini, ölümünü isteyen sayısız çelik yırtıcıyla karşı karşıya kalır.
Bu kaosta Liam'a, açıkça kendi amaçları olan Lexia adında bir yabancı yardım eder.
Terk edilmiş koloninin kasvetli ve tehlikeli köşeleri sizi bekliyor. Askeri üslerin kalıntılarını keşfedin, tehlikelerle dolu bir mağaraya inin, sırlarını gizleyen gizli bir yeraltı laboratuvarına giden yolu bulun. Dinamik bir hava savaşı sırasında pilot becerilerinizi test etmek için Ercaton'un yörüngesine bile çıkmanız gerekecek.
Klasik FPS çatışmalarından yörüngedeki bir savaş gemisini kullanmaya kadar. Bir aracın direksiyonunda Ercaton'un karlı manzaralarının keyfini çıkarın. Yolunuzda karşınıza çıkan bulmacaları çözün. Ercaton sürekli olarak size yeni zorluklar ve beklenmedik dönüşler sunar.