Founders Pack - BattleCore Arena
Zyskaj dostęp do wyjątkowego wyglądu rdzenia, tła baneru i symbolu, tytułu, a także jednego żetonu przepustki sezonowej z pakietem założycieli. Ta oferta będzie dostępna wyłącznie podczas fazy wczesnego dostępu do BattleCore Arena.