Premium Founders Pack - BattleCore Arena
Ta oferta będzie dostępna wyłącznie podczas fazy wczesnego dostępu do BattleCore Arena. Jeśli posiadasz już pakiet założycieli, dzięki wersji premium odblokujesz wyłącznie dodatkowe ekskluzywne przedmioty.