Premium Founders Pack - BattleCore Arena
Bu teklif, yalnızca BattleCore Arena erken erişim aşamasında mevcut olacaktır. Kurucu Paketi'ni zaten aldıysanız Premium paket ile yalnızca ek özel öğeleri açacaksınız.