Odkrywaj każdy element ogólnoświatowego konfliktu – od wybrzeża do wybrzeża. Walcz w oblężonych miastach Francji, wśród włoskich Alp lub na rozległych arabskich pustyniach. W pełni zniszczalne lokacje i zmienna pogoda sprawiają, że krajobraz ulega nieustannym przemianom. Niezależnie, czy niszczysz fortyfikacje gradem pocisków, czy też tworzysz kratery w ziemi – żadna bitwa nie jest taka sama.
Zapełnij pole bitwy podczas olbrzymich bitew w trybie wieloosobowym, w których udział wziąć może do 64 graczy. Atakuj jako piechota, poprowadź szturm kawalerii oraz bierz udział w walkach tak intensywnych i skomplikowanych, że aby je przetrwać, musisz skorzystać z pomocy członków swojego zespołu.
Przechyl szalę na swoją korzyść, używając dużych i jeszcze większych pojazdów – od czołgów i dwupłatowców po gigantyczne behemoty czy wyjątkowe, potężne pojazdy, które mogą okazać się niezbędne w trudnych czasach. Zsyłaj na ziemię deszcz ognia z ogromnego sterowca, pędź przez pole bitwy pociągiem pancernym lub ostrzeliwuj cele na lądzie z pokładu drednota.
W trybie „Operacje” wykonuj precyzyjne manewry podczas serii powiązanych ze sobą bitew online na wielu mapach. Atakujący muszą przebić się przez linię obrony i przenieść starcie na kolejną mapę. Zadaniem obrońców jest ich powstrzymanie.