64 oyuncu destekleyen devasa çok oyunculu savaşlarda savaş alanına akın edin. Piyade olarak ilerlerken, süvari taarruzuna öncülük ederken ve şiddetli çatışmalarda savaşırken zafere ulaşmak için bütün takım arkadaşlarınızın yardımına ihtiyacınız olacak.
Operasyonlar modunda birden fazla haritada geçen birbiriyle bağlantılı bir dizi çok oyunculu savaşta stratejik hamleler yapın. Akıncılar müdafaa hattını bozup bir sonraki haritaya ilerlemeye, müdafaacılar ise onları durdurmaya çalışıyor.