Enjoy total freedom to fight the way you want. Explore 29 massive multiplayer maps and use loads of vehicles, weapons, and gadgets to help you turn up the heat. So get in the action!
The 4 player classes — Assault, Engineer, Support, and Recon — each have specialties, and working together is key to victory.
Commandeer any vehicle you come across, from tanks and buggies to helicopters and jets. Even slam your F/A-18E Super Hornet directly into an enemy combatant!
Enjoy 29 multiplayer maps. Massive destructible environments? Yup. Wide open spaces for crazy vehicular combat? Roger that.
Every battle gains you Ranks, Ribbons, Medals, and more, enhancing your prowess. Stick with your helicopter, master your piloting, and unlock IR flares to ward off oncoming missiles or opt to increase your stealth.