Electronic Arts
İstediğiniz gibi savaşma özgürlüğünün tadını çıkarın. 29 devasa çok oyunculu haritayı keşfedin ve tansiyonu yükseltmenize yardımcı olacak taşıtları, silahları ve cihazları kullanın. Hemen aksiyona ortak olun!
Tanklardan brıçkalara, helikopterlere ve jetlere kadar istediğiniz taşıtın sürücü koltuğuna oturun. Hatta F/A-18E Super Hornet’inizi düşman askerlerinin üzerine düşürün!
29 çok oyunculu haritanın tadını çıkarın. Yıkılabilen devasa yerler mi? Evet. Çılgın taşıt çatışması için geniş ve açık alanlar mı? Tamamdır.