Pertempuran yang Mencabar
Complete challenging assignments to unlock new weapons. Dominate tactical challenges in a huge interactive environment — demolish buildings shielding your enemies, lead an assault from the back of a gun boat, or make a little C4 go a long way. In massive 64-player battles, use all your resources and play to your strengths to carve your own path to victory.
Interactive environments react to your actions in real-time, so you can trigger a shipwreck or flood the streets for a tactical advantage. Your opponents won't know what hit 'em.
Control the battlefield with dozens of vehicles, from helicopters and stealth jets to gunboats and anti-airs, all designed to give you an edge on massive, chaotic maps.
With international tensions running high, you’ll need to evacuate critical American VIPs from Shanghai and battle against the odds to get your squad home.