Bu sürüm, bonus içerikleriyle arkadaşlarınıza katılmanız için gereken her şeyi elde etmenizi sağlıyor.
Tek oyunculu harekatta dedektif Nick Mendoza olarak takımınıza öncülük edin, ardından devasa 64 oyunculu online savaşta yer alın. Yüzlerce polis-suçlu moduyla klasik Battlefield oynanışının tadına varacaksınız. Bu sürümde bulunan özel Versatility, Precision ve Suppression Battlepack'lerinden oyun içi silahlar, XP takviyeleri ve daha fazlası çıkıyor.
Ultimate Sürüm, Battlefield Hardline Premium Üyeliğiyle birlikte geldiği için onlarca ekstra avantaj elde edeceksiniz. XP takviyeleri ve özelleştirme ögeleri gibi çeşitli oyun ögelerinin bulunduğu 12 bonus Altın Battlepack’in keyfini çıkarın. Bunların yanı sıra sunucu sıralarında öncelik, özel oyun içi etkinlikler ve çok daha fazlası sizi bekliyor.