It's jam-packed with bonus content, ensuring you'll have everything you need to join your friends and get a piece of the action.
Lead your crew as detective Nick Mendoza in the single-player campaign, then take the fight online in massive 64-player battles. There are tons of cops-vs.-criminals modes that keep the classic Battlefield gameplay feeling fresh. This edition includes special Versatility, Precision, and Suppression Battlepacks, which contain in-game weapons, XP boosters, and more.
Because the Ultimate Edition comes with a Battlefield Hardline Premium Membership, you'll get tons of extra benefits. Enjoy 12 bonus Gold Battlepacks, which contain an assortment of in-game items like XP boosts and customization items. Plus, get priority position in server queues, exclusive in-game events, and tons more.