Jest ona po brzegi wypełniona dodatkową zawartością, dzięki czemu będziesz dysponować wszystkim, co potrzebne, by móc dołączyć do znajomych i dobrze się bawić.
Poprowadź swoją ekipę jako detektyw Nick Mendoza w kampanii dla jednego gracza, a następnie rusz do walki w trybie wieloosobowym dla 64 graczy. Policjanci i przestępcy znajdą w grze wiele trybów gry w duchu serii Battlefield. W edycji tej znajdują się specjalne zestawy bojowe – Wszechstronność, Precyzja i Przygwożdżenie – w których znajdziesz broń, premie do PD i nie tylko.
Ponieważ Edycja Ultimate zawiera członkostwo Premium do Battlefield Hardline, otrzymasz wiele dodatkowych korzyści. Ciesz się 12 dodatkowymi złotymi zestawami bojowymi, w których znajdziesz takie rzeczy, jak premie do PD czy przedmioty do personalizacji. Zyskasz także pierwszeństwo w kolejkach do serwerów, wyjątkowe wydarzenia w grze i wiele więcej.