Beacon of Neyda
The “rusty ones” roam the dead lands of this world, their revolution failed but the world is in ruins, help humanity to escape. Beacon of neyda is a strategy game where you have to build and defend your base from waves of enemies.
Repair the main tower in every base to win. Each base creates a safe space, but be careful, fighting alone is not always the best option. Defend yourself and protect the core of your base at all cost!
Explore different abandoned locations and be careful, as your surroundings can also be dangerous. Research new technologies to improve your constructions and discover the history behind this world, its truths and its lies.
In Beacon of Neyda you are the last hope of this world… Are you up to the challenge?
When the Artificial Intelligences tasked with terraforming the desert world of Neyda rebelled against their creators, the world’s settlers were forced into war with the machines. With all communications destroyed, the people of Neyda fought alone to reclaim their world.