Beacon of Neyda
"Rdzawe jednostki" włóczą się po martwych ziemiach tego świata, ich rewolucja nie powiodła się, ale świat jest w ruinie, pomóż ludzkości uciec. Beacon of Neyda to gra strategiczna, w której musisz budować i bronić swojej bazy przed falami wrogów.
W Beacon of Neyda jesteś ostatnią nadzieją tego świata... Czy jesteś gotowy na wyzwanie?
Kiedy Sztuczna Inteligencja, której zadaniem było terraformowanie pustynnego świata Neyda, zbuntowała się przeciwko swoim twórcom, koloniści z całego świata zostali zmuszeni do rozpoczęcia wojny z maszynami. Po zniszczeniu całej komunikacji mieszkańcy Neydy samotnie walczyli o odzyskanie swojego świata.