Bears In Space
Uwolnij wewnętrznego misia w Bears In Space, karykaturalnej strzelance pierwszoosobowej typu bullet-hell, która sprawi, że ZARYCZYSZ z ekscytacji! Szarżuj w kierunku hord spragnionych ropy robotów jako Maxwell Atoms – niegdyś kosmotronauta, a teraz pozaziemski rozbitek, którego DNA wymieszało się z materiałem genetycznym niedźwiedzicy Misiany.
Bears In Space oferuje pełną energii i niekończącą się rozgrywkę. Walcz z falami sprytnych robotów, korzystając z arsenału pełnego niesamowitych broni oraz gadżetów. Wykonuj podwójne skoki i doskoki, a także unikaj ataków wrogów, jak w najlepszych klasycznych tytułach.
Korzystaj z wyjątkowej fuzji DNA, która pozwoli ci rozszarpywać przeciwników niedźwiedzimi szponami. Opanuj starożytną sztukę walki miś-fu, a także Kuma No Ken.
Wykonuj wyzwania i otwieraj skrzynki z łupami, aby kupować bronie. Do wyboru masz ponad 25 opcji!
Naucz się piec ciasto, zbadaj scenę zbrodni, walcz z Bogiem Rocka, rozegraj rundę koszokostki, a nawet rozpraw się z duchami! A to wszystko w asyście fantastycznych bohaterów z ich własnymi osobowościami i historiami.
Zmieniaj poziom trudności przy użyciu osobnych suwaków zadawanych oraz otrzymywanych obrażeń. Możesz też skorzystać z trybu Platformówkowy Pomocnik, który sprawi, że platformówkowe etapy gry zrobią się o wiele łatwiejsze! To idealne rozwiązanie dla dzieci lub osób, które nie grały jeszcze w strzelanki pierwszoosobowe!
Niezależnie od tego, czy jesteś starym wyjadaczem mającym ochotę na podróż do przeszłości, a może graczem, który od czasu do czasu chciałby przeżyć ciekawą przygodę, Bears In Space wypełni twój wolny czas mnóstwem rozrywki i akcji. Przygotuj się na strzelanie oraz śmiech i uwolnij wewnętrznego misia dzięki tej wyjątkowej pierwszoosobowej strzelance typu bullet-hell zupełnie nie z tego świata!