Bears In Space
Seni heyecandan KÜKRETECEK bir FPS oyunu olan Bears In Space ile içindeki ayıyı serbest bırakmaya ve her yere mermi yağdırmaya hazır ol! DNA'sı Beartana isimli bir dişi ayı ile birleşmiş bir uzaytronot olan Maxwell Atoms rolünde makine yağına susamış robot ordularının içine kafalama dal ve alayına gününü göster.
Bears In Space dur durak bilmeyen, enerjinin tavan yaptığı bir oynanış sunuyor. Birbirinden acayip silah ve aletleri kullanarak acımasız robotları üretildiklerine pişman et. Havada iki kere zıpla, sağa sola atıl ve düşman mermilerinden sıyrıl, tıpkı eski usul aksiyon oyunlarındaki gibi.
Eşi benzeri olmayan DNA yapını bir avantaja çevirip kadim Ayı Fu ile meşhur Kuma No Ken sanatlarını kullanarak önüne çıkan robotları kes, biç, parçalara ayır.
Mücadeleleri tamamla, ganimet kasalarını parçala, 25'ten fazla silaha ulaş, hepsini dene ve tarzını belirle!
Pasta nasıl yapılır öğren, suç mahalli incele, bir rock tanrısına kafa tut, basketküpü oyna, hatta yetmezse hayalet avcılığı yap! Üstelik bunların hepsini yaparken her biri kendine has hikâyelere sahip rengârenk karakterlerle tanışacaksın.
Alınan ve verilen hasarlar için birbirinden bağımsız seçeneklerle kendi zorluk seviyeni yarat. Hatta dilersen Platform Yardımcısı modunu açarak oyundaki platform bölümlerini kolaylaştırabilirsin! Çocuklar ve FPS türüne yeni giriş yapan oyuncular için mükemmel!
İster nostaljik hisler peşindeki deneyimli bir oyun tutkunu istersen de eğlence dolu bir macera arayan sıradan bir oyuncu ol, hiç fark etmez. Bears In Space'in absürt aksiyon dünyasında her türden oyuncuya yer var. Ortalığı birbirine katmak, bir yandan savaşırken bir yandan kıkır kıkır gülmek ve içindeki ayıyı serbest bırakmak, yani kısacası tam anlamıyla olağanüstü bir FPS eğlencesi yaşamak için hazır ol!