Beast Breaker
Beast Breaker to nowa, pełna akcji turowa gra przygodowa twórców Threes. Grasz jako maleńki wojownik o imieniu Skipper, broniący niewinnych przed olbrzymimi, mozaikowatymi Bestiami (Beasts), które chcą wszystko zniszczyć.